Bezoekadres: Weseperweg 2, 8111PK, Heeten Telefoon: 0572-381519 Email: bernadette@mijnplein.nl

Inschrijven op de St. Bernadetteschool?

U wilt uw kind aanmelden voor onze school? Daar zijn wij natuurlijk blij mee. Om alle inschrijvingen goed te laten verlopen, volgen wij onderstaande stappen.

Stap 1: Open huis bezoeken.

U kunt een kijkje nemen op school en krijgt hier alle informatie over de school. Als het open huis al geweest is, is een individuele rondleiding ook mogelijk.

Stap 2: U meldt uw zoon/dochter aan via een aanmeldingsformulier, graag rond de 3e verjaardag. Het kan zijn dat de gemeente u al eerder vraagt om uw kind aan te melden. Het aanmeldformulier kunt u hier downloaden, invullen en opslaan en daarna versturen naar bernadette@mijnplein.nl. U ontvangt een ontvangstbevestiging via de mail.

Stap 3: Ongeveer een maand voordat uw zoon/dochter op school zal beginnen, krijgt u van ons een uitnodiging via de mail voor de eerste wenochtend. In deze mail leest u ook wie de leerkracht wordt van uw zoon/dochter. Met de leerkracht maakt u een afspraak voor de 2e en 3e wenochtend.

Stap 4: De eerste volledige schooldag is de dag na de 4e verjaardag. In deze week krijgt uw kind de uitnodiging voor Klasbord mee.

Stap 5: Uw zoon/dochter kan vervolgens op de afgesproken eerste schooldag definitief beginnen. Ongetwijfeld het begin van een mooie en leerzame schooltijd! Na ongeveer 6 weken onderwijs krijgt u een uitnodiging voor een kennismakingsgesprekje met de leerkracht.

*Kinderen die 4 jaar worden in de 6 weken voorafgaand aan de zomervakantie, stromen in na de zomervakantie.

Heeft u vragen over de inschrijving of de te volgen stappen? Neemt u dan even contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Deze website is gerealiseerd door Heutink ICT